07 novembra, 2013

Novembrové výlevy plus LBA pre Mimu


Pár slov o škole, o nálade... o počasí :D Už dlho nebolo :3




Hneď na začiatok sa Vám chcem ospravedlniť, že zanedbávam svoje poviedky a písanie vôbec, ale aktuálne som zo všetkého hotová.
Môj denný harmonogram pozostáva z toho, že ráno vstanem, oblečiem sa a idem do školy, potom prídem domov, učím sa a učím, potom mám nejaké dve hodinky voľno, ale k písaniu sa ani neviem prečo nedostanem... No a o pol jedenástej idem zaspať a znovu round&round. 
Vzdelanie je dôležité, veď ja viem a pre mňa dvojnásobne, keďže som si teraz postavila vysokú laťku -.-
Zrazu ma z ničoho nič napadlo bilingválne gymko na Konštantínke a moju hlavu zaplavili ilúzie :D
Nahovorila som na to dokonca aj jednu kamošku, takže niekedy v apríli ideme robiť prijímačky.Keby sme sa tam dostali, tak by sme už vypadli z tej našej hroznej základky a ešte horšej triedy, no najlepší je na tom ten monitor, teda nemusíte ho robiť :3 
No je to tiež zložité mať temer všetky predmety v angličtine, no ja to zatiaľ vidím ružovo :)
Mojím známym snom je ten Londýn, ktorý keby nevyšiel, tak asi vyskúšam prekladateľskú v Bratislave :3
KEBY bolo KEBY, že? :)



Čo mám nové? Okrem euforického utorku? Teda spomínala som vám tú SJL olympiádu, na ktorú som nechcela ísť dobrovoľne... :D Ale každý dookola omieľa, že nám to pomôže pri priíjímačkách, tak som ani nemala na výber. Ráno som bola taká nervózna, že som si najprv obliekla košeľu naopak a prišla na to až v poslednej minúte odchodu aaa... Aspoň bola pri mne Lucka, keď už nikto iný :3 
Prvé kolo bol test (deviatacké učivo WTF), druhé transformácia básne od Rázusa do smútočného oznamu/informácie a posledné ústny prejav o.O Guys, ja som v tomto príšerná :D Sedemnásti ľudia predo mnou, ja komolím slová a prsty sa mi tak trasú, že ani nemôžem prečítať poznámky, ktoré mám priamo v rukách :D

No a potom o polhodinu záver. Hádajte koľká som bola. Z pätnástich ľudí TRETIA. Najprv som dostala chuť prediskutovať s učiteľkou, čo to má znamenať :DD #HAPPY
Fajn, blahoželám sama sebe, som na seba hrdá a stále mám mizerné sebavedomie, sooo...

Poďme k tým otázkam :3

1. Aký máš názor na gayov, lesbičky a bisexuálov?

Veď ty vieš :3 :) Nikoho nerešpektujem a neobdivujem viac ako týchto ľudí, pretože som si istá, že si každý bez výnimky prešiel zložitým obdobím a predsudkami... Najhoršie je na tom to, že je jedno koho miluješ, stále si jedna a tá istá osoba, no iní to tak nevidia :/ Myslím si, že pre lásku sa bude trpieť aj v ďalekej budúcnosti...

2. Čo plánuješ v živote dosiahnuť?

Zmaturovať a zvládnuť promócie ako asi veľa ľudí :)
Vydať knihy. Veľa kníh, pričom si prajem, aby aspoň jedna z nich bola úspešná. Ilustrovať nejakú... :3
Nejakým spôsobom pomôcť zvieratám a prírode, keďže som povestný zelenáč *_* :D
Stretnúť aspoň troch obľúbených umelcov :33
Navrhnúť vlastnú módnu kolekciu ( Ha, to o mne veľa ľudí nevie :P)
Pomôcť ľuďom, ktorých šikanujú, možno aj tým, ktorí šikanujú... Ale aj iným, ľuďom, ktorí trpia depresiami, majú nízke sebavedomie, alebo sú hendikepovaní... Tiež ľuďom, ktorí nemilujú len opačné pohlavie, ako som povedala v prvej otázke :) Viem, že sa to ľahko povie, no myslím to vážne :)
Má veľa ambícií a snov, no medzi tie najväčšie patrí precestovať svet, bez vynechania chudobných miest a nebezpečných krajín. Proste cestovanie milujem, aj keď som bola najďalej v Grécku :) 

3.Vedie tvoji rodičia/kamaráti, že bloguješ? Aký na to majú názor?

Najlepší ocko, ktorý si stále myslí, že za tým notebookom neustále píšem nejakú knihu :DD A nemá ďaleko od pravdy, možno mi tie moje čudáctva raz vydajú :) To bol vtip :D
Asi sedem mojich kamošov vie, že mám blog, teda si asi pamätajú ešte ten starý. Chodia sem však asi len dve... :) 

4. S akou osobnosťou by si sa chcela stretnúť osobne?

Jennifer Lawrence♥ Ani neviem prečo ju tak zbožňujem, keďže som videla zatiaľ len dva filmy, asi kvôli tomu aká je... Že je proste za všetkých okolností sama sebou. A napriek kritike jej výzoru a ďalších nemiestnych dristov si zachováva chladnú hlavu. Je mojím vzorom. 
Zvlášť zbožňujem ju a Josha Hutchersona spolu (aj keď spolu nechodia xD) :D Pozrite si ich funny moments, pobavíte sa :))

5.Aké knihy čítaš najradšej?
Historickú klasiku. Dobrodružné romány. Fantasy a sci-fi. Denníky. Je toho veľa :)
No môžem ti povedať, čo nečítam. Nečítam knihy bez významu, napísané len tak, bez určitého cieľu, nikdy som nečítala Fifty Shades of Grey, ani to nemám v úmysle :) Možno je to odo mňa maximálne divné, ale mňa celkom baví vyčnievať ;)


 


6.Na akú strednú školu plánuješ ísť? Alebo na akú chodíš?

Waa to ako si vedela, že sa o tom chystám vykecávať? :O Odpoveď vyššie :3

7.Chcela by si sa niekedy živiť písaním?

Och, to by bolo prekrásne, ale neviem, či by som vyžila :D Každopádne, písanie je moja veľká vášeň a keby som nemusela robiť nič iné, len venovať sa svojmu snu... Neopísateľná predstava *_*

8.Tvoj vzťah k zvieratám?

Juuuj to vy ste vlastne nevideli to naše zoo :)) Tri psíky, dva králiky, morčiatko a rybičky :3
A mamka chce kozu, akosi sa jej zapáčila predstava nefalšovaného ranča :D Ale ja túžim zo všetkého najviac po koňovi, nie ako môj brat, že pieskomyl, pch.... :D
Myslím, že odpoveď je zrejmá z textu :P Zbožňujem zvieratá!

9.Aké je tvoje najobľúbenejšie ročné obdobie a prečo?



Jar :) Ani mrazivá kosa, ani hrozná horúčava :3 Páčia sa mi rozkvitnuté stromy a kvety, bicyklovanie pri západe slnka s kamošmi, prechádzky so psom a vôbec.
No každé ročné obdobie má niečo do seba, nedávno som o tom musela chcela písať úvahu :D
10.Ako dlho bloguješ a čo ťa k tomu viedlo? :)



Noo... ( apríl 2011- starý blog) Raz som si s kamrátkou Alex písala na fb, vtedy sme začali s tým šialenstvom 1D :D a ona mi poslala link na jednu ff-ku (vtedy som ani nevedela, že niečo také existuje xD). Volala sa Forever Young a napísalo ju myslím dievča menom Barbora :) Prečítala som všetky časti za jednu noc a o pár dní sa rozhodla, že napíšem niečo podobné. Vytvorila som si s Alex blog a vymyslela Another world. Postupom času sa z onedirectionfanblog.blog.cz stávala moja droga, Alex to dlho nevydržalo, no mňa to ako magnet priťahuje doteraz.




Tak dúfam, že som vás neunudila na smrť :) Ešte by som sa chcela spýtať, ktorú kapitolu by ste chceli viac...
Či Víchor alebo Kaleidoskop. To len tak pre info, že čo mám začať písať... :)
Love you guys :-*



3 komentáre:

  1. Pekné otázky a zaujimavé odpovede. Už mi je to trápne písať skoro každému, ale keď každí mí kúsok zo mňa niečím čím sa podobáme.
    To vytrčanie z davu, písať až do ošiaľu :) Krásne.
    A mať koňa :) Hej to by som chcela tiež, ale viem, že je stým kopu práce a viem, že ešte by som sa asi nedokázala o koňa tak postarať. Raz však určite! :3 Bilingválne gymko? tak to ti držím palce. Je lepšie vypadnúť zo školy skôr, trochu závidím bývalej spolužiačke, ale tá sa tak naplakla na konci osmičky, že to až bolelo.
    Nuž a kapitolu? Som zvedavá aj na Kaleidoskop. ale bolo by dobre to striedať. Tak Akadémiu :) Teraz akosi žijem fantasy. Aj preto píšem TVS. Aj keď ma to ťahá aj ku ĽAS :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ísť na bilingválny gympel z 8 tr. nie je jednoduché. Moja sestra a.....Nessa tak išli na španielske. Sestra po roku prestúpila na "obyčajný" gympel, kam asi pôjdem aj ja.
    Viem že učivo v 8 triede nie je jednoduché a tak.... Ale držím palce a verím že ty to dáš! :)
    Za to SLJ gratulujem! Aj ja som mala návrhy chodiť na také súťaže ale odmietla som.
    Teraz to ľutujem, pretože by mi to na prijímačkách naozaj pomohlo... :)
    Ňo.... tie tvoje odpovede na otázky... je pravda, že bloggerky toho majú skutočne veľa spoločného. Kone, cestovanie, ochrana zvierat, pomoc ľuďom, knihy atď. atď.

    Neviem ti poradiť, ktorú kapitolu máš pridať skôr, pretože oba príbehy sú pre mňa fascinujúce *_* :)

    OdpovedaťOdstrániť