16 septembra, 2013

The Monthly Challenge -September-

Prečo si nespraviť mesačnú výzvu? :D
Videla som ju na niekoľkých blogov a nejako sa mi zapáčila, soo...
Každý mesiac budem pridávať zoznam svojich obľúbených vecí ( témy budú rovnaké, len dané veci sa budú meniť napr. knihy, hudba ATĎ )
Ak vám to nevadí, prejdem rovno k veci.






Kniha 


Klasika rovná sa dokonalosť. Ale pozor, toto je tak nádherne napísaná kniha, ktorú si však vie ceniť len málo ľudí a to je veľmi smutné :/ Ten autorkin štýl zameraný na detaily, opisy prostredia a ďalšie... Čítala som ju cez prázdniny v Turecku na pláži- konečne niečo iné ako pochybný román :D a so zvukom vĺn tá kniha pôsobila čarovne :3 Ja by som ju asi nikdy ani neprečítala, lebo by som o existencii tejto knihy nič nevedela, takže som rada, že mamke ležala v polovičke :) Teraz mám rozčítaný druhý diel- je tiež tretie pokračovanie avšak od inej autorky, ktorá tento príbeh po smrti Mitchellovej dokončila. Krásna Scarlett O´Harová, občianska vojna a RHETT BUTLER :33

Shopping

Prečo nedať trošku módu a môjho čudesného vkusu? :DD Nie sú tieto kanady nádherné? Ok, viem, že obuté vyzerajú lepšie, ale aspoň približná predstava :) Teda aspoň mne sa páčia- sú také rock´n´roll a zároveň elegantné = niečo pre mňa

Film

A ďalšia klasika :D Ale toto je také prekrásne, že... 
Zdajú sa vám sparksovky príliš romantické? Tak nemáte zmysel pre knižky tohto typu :P
Geniálna kniha, film, herecké obsadenie, alllllll!!

Album


Ňaaah :3 Imagine Dragons sú veľmi talentovaní a ich pesničky mi robia spoločnosť pri písaní :) Dalo by sa povedať že toto je ich prvý zocelený album, ak mi rozumiete a na to je vynikajúci!

Pesnička



Klik ;))

Celebrita

Možno trochu detinská téma, ale dalo som to sem :D


Pretože ona bola mojím vzorom ešte pred HG. Ona nedrží hlúpe diéty a nemusí mať štyridsať kíl aby sa stala modelkou :) A predsa ňou je, ha- ha. Nepripadá mi namyslená a určite nie pomätená ako Miley v posledných mesiacoch, má veľa dorbých vlastností ako som sa dopočula z niekoľkých rozhvorov a slávnou sa stala hlavne kvôli roli Katniss Everdeenovej z Hier o život :) Kto sa teší na Catching Fire? ^^ 

Kresba

--------

Citát


K tomuto obrázku ma viaže akési puto, možno preto, že je od Eda, ktovie, ale každopádne... Tento citát má niečo do seba :3

2 komentáre: