18 marca, 2014

Busy

Práve mi prišla pozvánka na prijímačky. Už o týždeň. Asi mi príde zle.
Prepáčte mi to, ale ja teraz nad ničím iným nerozmýšľam, tobôž nie nad blogom...
A ešte škola, akoby toho nebolo dosť, keďže zajtra píšeme test z chémie a v štvrtok z biológie a to sú teda moje slabšie stránky.
Dokonca ešte musím kúpiť darček pre kamarátku, v piatok má oslavu, ktorú si nemôžem nechať ujsť.
A ak budem v poslednej dobe zanedbávať vaše blogy, fakt sa ospravedlňujem.
Len mi držte palce a... a uvidíme.
Mám Vás rada. SOON. <3


3 komentáre:

  1. To nie je fér! :D Každému došla pozvánka len nie mne. Aj tak sa hlásime na iné školy.
    Skonštatujem, že to máme rovnako. Pripravujem sa na talentovky čo zahŕňa veľa telesného cvičenia. Aby toho nebolo málo máme kus neochotnú učiteľku takže mám vybavné skoro doučko z telesnej :D
    Nič sa nedeje. Hlavne sa nadýchni a vydýchni. O nič nejde. Len mysli na to, ako to spravíš a ako sa potom budeš mať dobre (žiaden monitor a bludy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zasa komentujem neskoro...
    Mne tiež prišla a ja ani neviem či tam chcem ísť..no tie psychologické testy ma lákajú :D
    Momentálne neviem nič a nič sa mi ani nedarí...či už blog, súkromie alebo škola...držím palce a veľa šťastia :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jů, tak držím palce, ať ti to dobře dopadne :) Mě tyhle nervy čekají až za rok, ale i tak je mi blbě už teď. Každopádně hodně štěstí v přijímačkách :) Budu držet palce a chápu tě :)

    OdpovedaťOdstrániť